Minecraft Skin Değiştirme



Minecraft'ta skin değiştirme rehberimizle sizlerleyiz. Bu rehberde normal versiyondaki Steve ile 1.8 versiyonundan itibaren geçerli olan Alex adlı skini istediğiniz, farklı görünümdeki ve kıyaffetteki skine dönüştürmeyi anlatacağız.
Bu rehberimizde anlatacağımız 2 yol mevcuttur. Birinci yolda satın almayan, ücretsiz oynayanlar için skin değiştirmeyi ve ikinci yolda ise parayla oyunu satın almışsanız nasıl hesabınıza skin yükleyeceğinizi anlatacağız.
Öncelikle satın almadan, bedava olarak oynayan arkadaşlar için skin değiştirmekten bahsedeceğiz. Bunun için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.




Bedava Minecraft Skin Değiştirme

Adım 1 - Öncelikle mcskinsearch sitesine gidelim. Bu site sayesinde aradığınız skini kolayca bulabilir ve kullanabilirsiniz. Siteye gitmek için tıklayınız. Siteye gidince karşınıza aşağıdaki gibi bir ekran çıkacaktır:




Adım 2 - Sitenin yukarısında yer alan browse yazısına tıklayın. Karşınıza aşağıdaki gibi bir pencere gelecektir.



Adım 3 - Buradan istediğiniz bir karakteri seçin ve üstüne tıklayın. Üstüne tıkladıktan sonra aşağıdaki gibi bir resimle karşılaşacaksınız.



Adım 4 - Buradan sonra benim seçtiğim karakterde üstte ruarai yazıyor. Sizin seçtiğiniz karakterde ne yazıyorsa onun ismini kopyalayın ve minecraft'ı açın. Kullanıcı adı yerine kopyaladığınız adı yapıştırıp oyuna girin. Seçtiğiniz skin oyunda gözükecektir.


Satın Alanlar İçin Minecraft Skin Değiştirme

Adım 1 - Öncelikle minecraftskins sitesine gidelim. Bu site sayesinde aradığınız skini kolayca bulabilir ve kullanabilirsiniz. Siteye gitmek için tıklayınız

Adım 2 - Sitede aşağı doğru inerek beğendiğiniz skine tıklayın. Daha sonra sağdaki "Download" butonuna tıklayarak skin dosyasını bilgisayarınıza yükleyin.

Adım 3 - Minecraft.net adresine girip sitenin sağ üstten hesabınıza giriş yapın. Siteye gitmek için tıklayınız.

Adım 4 - Sağdaki menüden veya açılan pencereden "Profil" butonuna tıklayarak profilinize gidin. Daha sonra "Dosya Seç"e tıklayarak indirdiğiniz skin dosyasını yükleyin. Yüklediğiniz skin oyunda gözükecektir.

minecraftkoylusu, minecraft, minecraft yardım, minecraft nasıl yaparım, minecraft nasıl olur, minecraft nasıl üretilir, 
minecraft yapımı, minecraft craftlamak, minecraft craft etmek, minecraft nasıl craft ederim, minecraft craft tarifi, minecraft craft rehberi, minecraft gerekli malzemeler, minecraft malzemeler, minecraft türkçe yapımı, minecraft türkçe rehberi, minecraft ingilizce yapımı, minecraft rehberleri, minecraft skin değiştirme, minecraft skin change, minecraft skin, minecraft cilt, minecraft skins, minecraft skinler, minecraft skin değiştirmek, minecraft skin nasıl değişir, minecraft skin nasıl değiştiririm, minecraft skinleri, minecraft pelerin, minecraft pelerin yapmak, minecraft pelerin koymak, minecraft skin yapmak, minecraft skin koymak, minecraft skin nasıl koyucam, minecraft pelerin nasıl koyucam, minecraft bedava skinli oynamak, minecraft premiumsuz skin, minecraft crackli skin, minecraft server skin, minecraft skin isimleri, minecraft skin search, minecraft en iyi skinler,
Minecraft Skin Değiştirme Minecraft Skin Değiştirme Reviewed by Admin on Temmuz 27, 2017 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.